دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

راهنماي خريد اسكيت

كفش اسكيت دخترانه - راهنماي خريد اسكيت - قيمت اسكيت بچگانه

راهنماي خريد اسكيت

۳۶۴ بازديد

راهنماي خريد اسكيت

 

اگر شما هم هميشه شگفت‌زده به اسكيت‌سواران نگاه مي‌كنيد و دل‌تان مي‌خواهد اين ورزش را شروع كنيد، اين متن براي شماست. براي اينكه اولين اسكيت عمر خود را بخريد، به يك راهنماي خريد اسكيت نياز داريد كه پيچ‌وخم اين راه جذاب را نشان‌تان بدهد و شما را به مقصد نهايي كه خريد اسكيت مناسب است برساند.

راهنماي خريد اسكيت: موارد حياتي

نكات ساده اما پراهميتي وجود دارند كه شايد در جاهاي ديگري به‌جز راهنماي خريد اسكيت آن‌ها را ديده باشيد، اما وقتي صحبت خريد مي‌شود، اين نكات بايد آويزه‌ي گوش شما شوند. اگر مدل‌ها و شكل‌هاي مختلف اسكيت‌ها باعث سردرگمي‌تان شده‌اند با ما همراه باشيد.

1.     كيفيت و قيمت

مهم نيست با چه هدفي مي‌خواهيد اسكيت كنيد، حتي اگر صرفا براي تفريح به دنبال خريد اسكيت هستيد، كمي به بودجه خود بيفزاييد و يك اسكيت باكيفيت بگيريد.

اسكيت‌هاي ارزان‌قيمت فارغ از نوع و مدل، حتي ظاهر خوبي ندارند و از چفت‌وبست سازه اسكيت‌ها، مي‌توان فهميد دوام چنداني در آن‌ها نيست. به سراغ اسكيتي برويد كه از پلاستيك براي بدنه‌ي آن استفاده نشده باشد و ساختار استاندارد و ارگونوميكي براي پا داشته باشد. وجود پارچه‌هاي معمولي و چرخ‌هاي رنگ‌ورورفته نشان بي‌كيفيت‌بودن اسكيت است. يك اسكيت خوب داراي پارچه‌هاي عرق‌گير حاوي منافذ است و چرخ‌ها حتي جلوه‌ي مستحكمي دارند. هرچقدر پول بدهيد، كمتر زمين مي‌خوريد!

حالا با اين راهنماي خريد اسكيت، به‌صورت خلاصه و مفيد عوامل مهم در اسكيت‌خريدن را مي‌شناسيد.

هنر انتخاب كفش اسكيت دخترانه

فروشگاهي امن و مطمئن است كه درباره‌ي اورجينال بودن يا نبودن جنس شفافيت داشته باشد، برندهاي معتبر و معروف حوزه را بشناسد و جايگاه انتخاب سايز مناسب را در ايجاد امنيت كفش اسكيت بداند. به عبارت بهتر، فروشنده‌اي كه از آن كفش اسكيت دخترانه را خريداري مي‌كنيد، بايد متخصص امر باشد و جواب سوالات شما را به‌درستي و با صداقت بدهد. به همين دليل هم هست كه افراد و والدين حرفه‌اي، يك فروشگاه ثابت را براي خريد كل وسايل خود برمي‌گزينند. در وهله‌ي بعدي، بايد در كنار خريد كفش اسكيت دخترانه، لوازم ايمني آن را هم خريداري كنيد.

1.     كيفيت كفش اسكيت دخترانه

هرچند كيفيت و ايمني مي‌توانند رابطه‌ي مستقيمي با هم داشته باشند، اما براي بهتر ادا شدن اصل كيفيت، بايد برندهاي معتبر را بشناسيد و طبق بودجه‌ي خود، بهترين گزينه‌ي ممكن را انتخاب كنيد. شما نمي‌توانيد هر شش ماه يك‌بار يك كفش اسكيت جديد را براي فرزندتان بخريد؛ پس چه‌بهتر كه در همان ابتدا، با كمي بودجه‌ي بيشتر، از برندي خريد كنيد كه مي‌دانيد كيفيت، دوام، ماندگاري و مقاومت ساخت بالاتري دارد.

با رعايت‌كردن موارد بالا، بعيد است كه نتوانيد مناسب‌ترين كفش اسكيت موجود را براي فرزند خود پيدا كنيد.

بحث شيرين قيمت اسكيت بچگانه

براي اينكه ديد خوبي از قيمت اسكيت بچگانه داشته باشيد و بتوانيد خريدهاي بهتر و هوشمندانه‌تري انجام دهيد،  ابتدا بايد تا حدي از سيستم قيمت‌گذاري اسكيت‌ها باخبر باشيد. در قسمت بعدي، توجه شما را به عواملي كه تاثيري مستقيم بر قيمت اسكيت بچگانه مي‌گذارند جلب مي‌كنيم.

عامل مهم برند

براي مثال، قيمت اسكيت بچگانه برند Rollerblade مشخصا از برندهاي بي‌نام‌ونشان بيشتر است. اين تفاوت قيمت به اين خاطر است كه كمپاني Rollerblade در طول سال‌هاي طولاني خود را به خريداران اثبات كرده است و حتي فارغ از كيفيتش، نام درخشاني دارد كه به‌تنهايي هزينه‌بردار است. به همين دليل، اينكه يك اسكيت بچگانه از اين برند بالاي 3 ميليون تومان باشد اصلا چيز دور از انتظاري نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد